Käytännönläheisiä vinkkejä markkinointiin

Julkaistu 17.2.2015

Miten saa uusia asiakkaita? Miten herätetään potentiaalisen asiakkaan kiinnostus? Mitä tarkoittaa brändi, online-näkyvyys tai tulosten analysointi?

startFactor-koulutuksessa näihin kysymyksiin antaa vastauksen Kuulun Jonna Muurinen.

- Markkinoinnin ei tarvitse olla pelottava mörkö, joka vie yrittäjältä kaiken liikenevän ajan ja rahan. Koulutuksessa saa käytännönläheisiä vinkkejä ja niksejä esimerkiksi siihen, miten sosiaalista mediaa voi käyttää kustannustehokkaasti osana markkinointia.

Markkinoinnin suunnittelussa ja toteutuksessa pitkäjännitteisyys on avainsana. Esimerkiksi sosiaalisen median päivityksiä on mahdollista ajastaa pidemmälle ajanjaksolle, jolloin yrittäjän ei tarvitse kuin laittaa sisällöt kerralla paikoilleen. Automatiikka hoitaa loput.

- Minulla on kokemusta useiden pienten ja keskisuurien yritysten markkinoinnin konsultoinnista, joten takataskussa on yksi jos toinenkin arkea helpottava työkalu markkinointirutiinin luomiseen ja ylläpitoon.

Hakuaika startFactor-koulutukseen päättyy 23.2., hakulomakkeeseen pääset tästä